Google, parte a grupului Alphabet, testează afişarea de bife verificate lângă anumite companii în rezultatele căutărilor sale, într-o mişcare menită să ajute utilizatorii să identifice sursele verificate şi să evite site-urile false, transmite Reuters.
Este posibil ca website-uri frauduloase, care uzurpă identitatea afacerilor sau serviciilor oficiale, să apară în rezultatele căutării online, determinând utilizatorii să vadă informaţii false despre afacere, înşelând utilizatorii şi dăunând potenţial brandurilor autentice.
”Experimentăm în mod regulat funcţii care îi ajută pe cumpărători să identifice afaceri online de încredere şi în prezent desfăşurăm un mic experiment care arată o bifă lângă anumite companii pe Google”, a spus purtătorul de cuvânt al Google.
Google foloseşte deja sisteme automate pentru a identifica paginile cu conţinut ”înşelător” sau fraudulos şi pentru a le împiedica să apară în rezultatele căutării.
The Verge a scris vineri despre testele Google, adăugând că a găsit bife albastre verificate lângă link-urile site-urilor oficiale pentru companii precum Microsoft, Meta şi Apple, în rezultatele căutării. Doar unii utilizatori au putut vedea funcţia, a spus Verge, indicând că Google nu a lansat încă testul pe scară largă.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.