Exodul de directori ai Twitter a continuat în ultimele zile, între aceştia fiind şi directorii de publicitate şi marketing, potrivit unor anunţuri şi unei persoane care cunoaşte direct problema, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Plecările vin după preluarea companiei de către miliardarul Elon Musk, într-un acord în valoare de 44 de miliarde de dolari, săptămâna trecută, urmată de concedierea lui Parag Agrawal, a directorului financiar Ned Segal şi a şefului pentru afaceri juridice şi politică, Vijaya Gadde, a relatat Reuters, citând surse.

Sarah Personette, care a fost directorul pentru clienţi şi reclame, a scris marţi pe Twitter că a demisionat săptămâna trecutăamplificând incertitudinea agenţilor de publicitate cu privire la modul în care compania de social media se va schimba sub Musk.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Directorul pentru oameni şi diversitate, Dalana Brand, a anunţat marţi, într-o postare pe LinkedIn, că şi-a dat demisia săptămâna trecută.

Directorul general pentru tehnologii de bază, Nick Caldwell, şi-a confirmat plecarea pe Twitter, schimbându-şi biografia profilului în ”fostul director Twitter”, luni seară.

Directorul de marketing Leslie Berland, şeful de produse al Twitter, Jay Sullivan, şi vicepreşedintele său pentru vânzări globale, Jean-Philippe Maheu, au plecat, de asemenea, a declarat pentru Reuters o persoană care cunoaşte problema.

Nu a fost imediat clar dacă au renunţat sau au fost rugaţi să plece.

Berland a postat pe Twitter o inimă albastră, dar nu a oferit detalii. Caldwell a refuzat alte comentarii.

Ceilalţi cinci nu au răspuns solicitărilor de comentarii.

Mai mulţi angajaţi care au discutat cu Reuters au spus că continuă să primească puţine comunicări despre viitorul companiei.

O întâlnire a întregului personal, care era programată pentru miercuri, a fost anulată.

Echipa lui Musk se întâlneşte cu agenţii de publicitate săptămâna aceasta la New York, deoarece clienţii din ce în ce mai supăraţi ai companiei trag semnale de alarmă cu privire la posibilitatea apariţiei unui conţinut dăunător lângă reclamele lor.

Conţinutul plin de ură a crescut vertiginos de când Musk a încheiat afacerea. Utilizarea cuvântului n a crescut cu aproape 500% pe Twitter, a declarat Network Contagion Research Institute, care identifică ”ameninţările ciber-sociale”.

O coaliţie de peste 40 de organizaţii de advocacy, inclusiv NAACP şi Free Press, a trimis marţi o scrisoare deschisă celor mai mari 20 de agenţi de publicitate de pe Twitter, cerându-le să-şi retragă anunţurile dacă Musk renunţă la moderarea conţinutului de pe platformă.

Mediabrands, o unitate a holdingului de publicitate IPG, şi-a sfătuit clienţii să întrerupă publicitatea pe Twitter pentru săptămâna viitoare, până când compania va oferi mai multe detalii despre planurile sale de a proteja încrederea şi siguranţa pe platformă, potrivit unei surse familiarizate cu problema.

IPG lucrează cu agenţi de publicitate importanţi precum Coca-Cola.

Musk a încercat să liniştească agenţii de publicitate.

”Angajamentul Twitter faţă de siguranţa mărcii este neschimbat”, a scris el pe Twitter luni. El a spus anterior că va anula interdicţia Twitter împotriva fostului preşedinte Donald Trump, care a fost demis din cauza temerilor că ar putea incita la noi violenţe după revolta de la Capitoliul SUA de anul trecut.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.