Compania de curierat DPD România anunţă o creştere de 36% a cifrei de afaceri în luna mai 2020 faţă de aceeaşi lună a anului trecut, în contextul stării de urgenţă şi al celei de alertă. Potivit cifrelor, compania, care face parte din DPD Group, cea mai mare reţea rutieră de livrare a coletelor din Europa, a înregistrat şi o creştere de 28% pe segmentul livrărilor internaţionale, în condiţiile în care cele mai multe ţări europene s-au aflat în lockdown.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Compania DPD România raportează o creştere de 36% a cifrei de afaceri în luna mai 2020, marcată de starea de urgenţă şi apoi de cea de alertă, faţă de luna mai a anului trecut. Potivit cifrelor, compania, care face parte din DPD Group, cea mai mare reţea rutieră de livrare a coletelor din Europa, a înregistrat şi o creştere de 28% pe  segmentul livrărilor internaţionale, în condiţiile în care cele mai multe ţări europene s-au aflat în lockdown. Bucureştenii, locuitorii din Baia Mare, Timişoara, Cluj Napoca, Târgu Mureş, Bacău şi Oneşti au trimis cele mai multe colete internaţionale în această perioadă. Bucureştenii, locuitorii din Baia Mare, Timişoara, Cluj Napoca, Târgu Mureş, Bacău şi Oneşti au trimis cele mai multe colete internaţionale în această perioadă”, precizează compania.

În total, în lunile de pandemie, livrările internaţionale ale DPD România au trecut de o jumătate de milion de colete. Doar în luna mai, livrările internaţionale au marcat o creştere de 23% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Greutatea medie a unui colet a fost de 5 kilograme, ceea ce înseamnă că DPD România a livrat in Europa colete cu greutate totală de peste 2500 de tone,  în lunile de pandemie.

„Serviciile de curierat şi transporturile reprezintă coloana vertebrală a economiei locale şi internaţionale şi au demonstrat în această perioadă că sunt esenţiale pentru populaţie. DPD România, în calitate de expert în livrări, a avut un rol important în menţinerea relaţiei vitale dintre companii şi consumatori, a declarat Karla Codrea, CEO DPD România.

Principalele produse expediate internaţional pe segmentele B2C prin intermediul DPD România, au fost electronicele (9,79%), piese auto (9,21%), cosmetice (8,91%), textile (7,71%), diverse (4,42%), birotică şi papetărie (3,66%), documente (3,59%).

În ceea ce priveşte expedierile internaţionale făcute de persoane fizice, în top se află produsele textile (14,14%), cosmeticele (9,72%), îmbrăcămintea (7,59%) şi produsele electronice (6,66%).

Bucureştenii sunt românii care au făcut cele mai multe livrări internaţionale în vreme de pandemie  (18%). Ei sunt urmaţi de locuitorii din Baia-Mare şi Timişoara (3%), Cluj-Napoca, Târgu Mureş, Bacău şi Oneşti (2%). 

Ţările cu cele mai multe livrări internaţionale în perioada pandemiei au fost Germania (30,72%), Italia (14,44%), Marea Britanie (11,34%), Franţa (10,05%), Austria (8,36%).

Compania de curierat DPD România, face parte din DPD Group, cea mai mare reţea internaţională de livrare a coletelor din Europa, din care face parte. DPD România este activă pe piaţa locală din 2008, după preluarea Pegasus Courier. Are peste 1.200 de angajaţi (inclusiv francizele) şi peste 10 milioane de colete livrate anual. DPD efectuează livrări la cele mai mici preţuri în toate ţările Uniunii Europene.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.