Visual Fan SA, companie listată la Bursa de Valori Bucureşti şi deţinătoarea brandului Allview, a anunţat că a mai cumpărat 10% din acţiunile Intervision Trading, distribuitorul exclusiv al brandului AKAI pe piaţa din România şi Europa Centrală şi de Est. După finalizarea tranzacţiei, Visual Fan va deţine 61% din Intervision Trading.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Visual Fan SA, companie listată la Bursa de Valori Bucureşti sub simbolul ALW şi deţinătoarea brandului Allview, anunţă noi investiţii în compania Intervision Trading, distribuitorul exclusiv al brandului AKAI pe piaţa din România şi Europa Centrală şi de Est, prin achiziţia suplimentară a unui procent de 10% din acţiunile acesteia. După înregistrarea acestei tranzacţii, care marchează o etapă importantă în dezvoltarea şi consolidarea companiei, Visual Fan va deţine 61% din Intervision Trading”, precizează compania.

Valoarea tranzacţiei este mai mică de 2% din cifra de afaceri respectiv activele totale Visual Fan.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

”Cu toate că ne aflăm într-un context geopolitic dificil, caracterizat de impredictibilitate, cifra de afaceri a companiei Intervision Trading, pentru perioada ianuarie - septembrie 2022, a corespuns planificării companiei şi grupului, şi a înregistrat o performanţă puternică reprezentată de o creştere faţă de anul anterior. Asocierea celor două companii care au demonstrat pe parcursul anilor, fiecare în parte, stabilitate, lichiditate şi solvabilitate, au deschis noi pieţe internaţionale pentru Intervision Trading, prin multiplicarea canalelor de vânzare, făcând posibilă scalarea competenţelor celor doua echipe şi atingerea unui număr din ce în ce mai mare de potenţiali clienţi”, arată reprezentanţii Visual Fan.

CEO-ul şi fondatorul Intervision Trading, Dorin Ciobanu, a rămas la conducerea companiei, iar de la începutul anului 2022 strategia companiei s-a axat pe: Îmbunătăţirea performanţelor în vânzări şi maximizarea oportunităţilor de dezvoltare prin împarţirea în două divizii de vânzări: internă şi externă; Dezvoltarea gamei de top de divertisment audio-video pentru acasă, prin adăugarea în portofoliu de noi produse flagship ale brandului japonez AKAI, inovative, cu performanţe înalte, menite să reînvie tradiţia prin care Akai este definit ca pionier în domeniu; Diversificarea portofoliului de produse AKAI distribuite, cu noile game ce includ televizoare SMART si non SMART, dedicate pentru pieţele externe, şi produse SDA (Small Domestic Appliances).

Brandul AKAI era iniţial prezent în 9 ţări din Europa: România, Polonia, Grecia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croaţia şi Slovenia. Datorită unor parteneriate, vânzările s-au extins şi în alte ţări europene, precum Muntenegru, Albania, Moldova şi Ucraina.

O creştere semnificativă s-a înregistrat şi pe piaţa din Grecia unde, principalii factori care au contribuit la această creştere, au fost reprezentaţi de listarea produselor în reţele mari de magazine precum Media Mark, Publik, Praktiker şi Dixons.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.