Metatools Group, companie românească de echipamente şi utilaje tehnologice pentru construcţii, estimează o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro în acest an, după ce în 2022 compania a atins o cifră de afaceri de circa 18 milioane euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Metatools Group, companie de echipamente şi utilaje tehnologice pentru construcţii, continuă procesul de digitalizare alături de VTEX, după 25 de ani de activitate pe piaţa locală de echipamente şi utilaje tehnologice. Pentru anul în curs, compania estimează o cifră de afaceri în creştere faţă de anul anterior, pe fondul cererii ridicate pentru scule de bricolaj şi ustensile pentru construcţii, precum şi datorită extinderii în mediul online cu un marketplace dezvoltat de VTEX, platforma enterprise de comerţ digital cu ajutorul căreia brandurile şi retailerii îşi gestionează operaţiunile de comerţ la nivel global”, anunţă compania.

Fondată în 1998, Metatools Group, companie cu capital 100% românesc, a împlinit anul acesta 25 de ani pe piaţa de echipamente şi utilaje tehnologice pentru construcţii. Compania are o prezenţă în zona de sud a României, cu showroom-uri şi depozite în Ploieşti, Piteşti şi Buzău. În 2022, compania a atins o cifră de afaceri de circa 18 milioane euro.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

“Am traversat recesiuni economice, schimbări tehnologice rapide şi modificări ale preferinţelor clienţilor care ne-au învăţat că adaptabilitatea şi inovarea sunt esenţiale pentru menţinerea succesului pe termen lung. În continuare, suntem conştienţi de imprevizibilitatea pieţei şi suntem pregătiţi să ne adaptăm posibilelor schimbări, având alături de noi echipa de specialişti în ecommerce a VTEX, care ne ajută să ţinem pasul cu progresul tehnologic”, declară Mircea Androne, cofondator Metatools Group.

Reprezentaţii companiei se aşteaptă la o creştere a cererii pentru echipamente şi unelte, până la finalul acestui an, în special pentru sculele electrice destinate bricolajului sau construcţiilor, iar în sezonul rece pentru produse precum scule şi utilaje pentru deszăpezire şi încălzire.

Segmentul DIY a crescut semnificativ, în special în perioada pandemiei, atrăgând consumatorii care apreciază soluţiile personalizate şi creative pentru amenajarea caselor, grădinilor şi pentru diverse alte proiecte.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.