Comisia Federală pentru Comerţ din SUA şi şapte state americane au dat în judecată, luni, Google, divizie a grupului Alphabet, şi iHeartMedia pentru presupuse reclame înşelătoare care au promovat smartphone-ul Pixel 4 în 2019 şi 2020, a spus FTC, citată de Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Comisia Federală pentru Comerţ şi şapte procurori generali ai statelor lor au dat în judecată astăzi Google şi iHeartMedia pentru că au difuzat aproape 29.000 de reclame înşelătoare din partea unor personalităţi radio care au promovat utilizarea şi experienţa lor cu telefonul Pixel 4 al Google în 2019 şi 2020, a spus FTC într-un comunicat.

”Google şi iHeartMedia au plătit influenceri pentru a promova produse pe care nu le-au folosit niciodată, dând dovadă de o lipsă flagrantă de respect faţă de regulile de adevăr în publicitate”, a declarat directorul Biroului pentru Protecţia Consumatorului, Samuel Levine.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

FTC nu va înceta să lucreze cu partenerii noştri din state pentru a reprima reclamele înşelătoare şi pentru a se asigura că firmele care încalcă regulile plătesc un preţ, arată comunicatul.

”Este de bun simţ că oamenii dau mai multă crezare experienţelor de primă mână. Consumatorii se aşteaptă ca reclamele radio să fie veridice şi transparente cu privire la produse, fără a induce în eroare cu aprobări false”, a declarat procurorul general din Massachusetts, Maura Healey.

Acordul de astăzi face Google şi iHeart răspunzătoare pentru această campanie publicitară înşelătoare şi asigură respectarea legislaţiei federale şi de stat în viitor, potrivit comunicatului.

Google este o companie multinaţională de tehnologie specializată în servicii şi produse legate de internet.

iHeartMedia, cu sediul central în San Antonio, Texas, este cel mai mare proprietar de posturi de radio din ţară, cu peste 850 de posturi de radio AM şi FM şi o reţea de radio prin internet care ajunge, împreună, la peste 245 de milioane de ascultători în fiecare lună.

Potrivit FTC, în 2019, Google a angajat iHeartMedia şi alte 11 reţele de radio din zece pieţe majore pentru ca personalităţi să promoveze telefonul Pixel 4.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.