CNAIR anunţă, marţi, că Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.p.a. (lider) – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat) a cîştigat licitaţia pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de lărgire la 4 benzi a unui sector din Centura Bucureşti Sud cuprins între A1 şi DN5.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

CNAIR a comunicat, marţi, rezultatul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect "PROIECTARE ŞI EXECUŢIE „Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între Al (km 55+520) şi DN 5 (km 40+000) - LOT 2 Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între km 54+700 şi DN5 (km 40+000)". 

Ofertantul desemnat câştigător este Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.p.a. (lider) – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat), cu preţul de 504.112.836,73 Lei fără T.V.A.  

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Durata de proiectare si executie a contractului este de 36 de luni din care: 12 luni perioada de proiectare şi 24 luni perioada de execuţie a lucrărilor, iar perioada de garanţie a lucrărilor ofertată conform factorului de evaluare este de 10 ani. 

”În cadrul contractului vor fi realizate 3 structuri de complexitate ridicată, din care 2 pasaje subterane cu o lungime de peste 600 de m. Semnarea contractului de achiziţie publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestaţii si respectiv după soluţionarea contestaţilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire”, anunţă compania.  

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a transmis la rîndul său că un proiect important pentru Bucureşti intră în linie dreptă.

”O asociere româno-italiană a fost desemnată câştigătoarea contractului pentru lărgirea la 4 benzi a sectorului Centurii Rutiere Bucureşti Sud cuprinsă între A1 şi DN5. După semnarea contractului constructorii au la dispoziţie 12 luni pentru proiectare şi 24 de luni pentru execuţia lucrărilor pe cei 15 km ai actualei Centuri a Capitalei. În cadrul contractului vor fi construite inclusiv un pasaj suprateran şi două pasaje subterane. Proiectul în valoare de 504,11 milioane de lei, fără TVA este finanţat din fonduri europene nerambursabile”, a transmis ministurul.

  

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.