Prăbuşirea Clubhouse, după creşterea spectaculoasă din prima parte a anului, se confirmă, după ce numărul de download-uri ale aplicaţiei a continuat să scadă şi în luna aprilie.
Doar 922.000 de download-uri a numărat Clubhouse luna trecută, conform Sensor Tower, ceea ce reprezintă o a două scădere masivă a acestui indicator, pentru aplicaţia care părea pe cai mari în urmă cu doar două luni.
Faţă de vârful din luna februarie, când era instalată de 9,6 milioane de ori, Clubhouse a scăzut, în doar două luni, de peste 10 ori.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Căderea Clubhouse a început să se vadă din luna martie, când a fost descărcată de 2,7 milioane de ori, de la 9,6 milioane download-uri cu doar o lună în urmă.
Clubhouse este evaluată undeva în jurul a 4 miliarde de dolari şi, în ciuda, scăderii drastice a numărului de utilizatori noi, analiştii cred că nivelul de retenţie al utilizatorilor este puternic - cei care folosesc deja Clubhouse nu vor renunţa prea curând la aplicaţie.
Alte semne de întrebare legate de viitorul Clubhouse vin prin prisma giganţilor care s-au grăbit deja să reproducă funcţionalitate platformei de live audio. Twitter şi Facebook, în primul rând, au fost printre primii care au sesizat potenţialul şi au început să lucreze la replici proprii.
Twitter, de altfel, tocmai a lansat Spaces, propria versiune e Clubhouse, pentru toţi utilizatorii care au mai mult de 600 de urmăritori.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.