Compania de curierat Cargus a inaugurat, marţi, la Buzău, un depozit cu o suprafaţă de aproape 1.400 de metri pătraţi, în urma unei investiţii de jumătate de milion de euro.
Depozitul firmei Cargus are o suprafaţă operaţională de 1.385 de metri pătraţi şi permite procesarea unei game largi de greutăţi şi volume, precum şi descărcarea şi încărcarea mai rapidă a vehiculelor. Depozitul este situat în zona industrială a oraşului Buzău, iar ridicarea sa a costat aproximativ 500.000 de euro.
"Astăzi am organizat acest eveniment pentru că inaugurăm oficial acest depozit în Buzău care reprezintă, ca şi format, ceea ce pentru Cargus indică ce înseamnă să fii flexibil şi să poţi să-ţi adaptezi livrările, nu neapărat printr-un depozit foarte mare, ci printr-un depozit adaptabil. Suprafaţa totală pe care o avem aici, cu tot cu zonele de deservire, plus depozitele, este de aproape 2.000 de metri pătraţi. Spaţiul conţine pe lângă depozitul în sine, unde curierii vin şi preiau marfa, toate lucrurile se întâmplă într-un mod foarte organizat, astfel încât din denumirea de cross-docking este elementul cel mai important că practic în momentul în care depozitul este gol la o anumită oră înseamnă că livrările s-au făcut în timp. Acesta este obiectivul la care vrem să ajungem, timpul de livrare la clientul final este obiectivul principal şi nu depozitarea. Acesta este un element pe care în structura acesta de depozit îl avem în vedere", a explicat Adrian Faur, director Marketing şi Comunicare Cargus România.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Potrivit acestuia, pe lângă depozit este şi conceptul de "Ship&Go", original pentru Cargus.
"(...) ce înseamnă Ship&Go, este locul unde un client poate să vină să îşi predea sau să îşi preia o livrare şi alternativa la livrarea door to door, în condiţiile în care vrem încă o dată să arătăm că eşti flexibil, poţi să vii să faci această preluare aici, dacă din varii motive curierul nu poate să se întâlnească cu tine ca şi beneficiar. În rest persoanele care deservesc acest depozit sunt din zonă, avem angajaţi şi din Buzău şi din Râmnicu Sărat, dar scopul de a avea mulţi oameni nu este cel pe care îl urmărim şi vom avea acele resurse care sunt necesare ca să facem servirea de calitate. Că vor fi resurse umane, că sunt resurse operaţionale, important este că acelea vor fi adaptate astfel încât livrarea să fie percepută de client aşa cum am promis", a completat Adrian Faur.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.