Compania low-cost Blue Air anunţă că este nevoită să îşi reducă programul de zbor în lunile ianuarie şi februarie 2022 pentru a se adapta la nivelul redus al cererii, ca urmare a restricţiilor de călătorie impuse de ţările europene. De asemenea, compania vine cu peste 50 de destinaţii noi în programul de vară.
"Ca urmare a restricţiilor de călătorie impuse de ţările europene, Blue Air este nevoită să reducă programul de zbor în lunile ianuarie şi februarie 2022 pentru a se adapta la nivelul redus al cererii”, anunţă compania.
Blue Air arată că observă un comportament prudent din partea pasagerilor în această perioadă.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
"Observăm că, din cauza restricţiilor de călătorie, foarte mulţi pasagerii îşi reprogramează călătoriile din lunile ianuarie şi februarie, concentrându-se pe rezervarea vacanţelor de preajma sărbătorilor de Paşte şi din vară”, spune Oana Petrescu, director general Blue Air.
Compania precizează că pasagerii pentru care este esenţial să zboare în perioada afectată de restricţii care urmează ”se pot baza în continuare pe orarul de zbor Blue Air ajustat” pentru a menţine cursele pentru care există cerere.
Blue Air îşi va calibra programul de zbor, reducându-şi serviciile la un minim de operaţiuni până la sfarsitul lunii februarie 2022 şi concentrându-se pe programul de vară 22 cu o capacitate crescută, cu reţea extinsă şi flota reînnoită.
Începând cu aprilie 2022, Blue Air se aşteaptă la un mediu de călătorie mai sigur, o creştere puternică a cererii şi un apetit puternic pentru călătoriile de Paşte şi de vară.
”Blue Air este pregătită să răspundă cererii semnificative a pasagerilor săi cu peste 50 de destinaţii noi adăugate la programul de vară, capacitate sporită, o flotă reînnoită de Boeing 737-8 MAX de ultimă generaţie şi o infrastructură digitală îmbunătăţită, care va oferi clienţilor săi experienţa The Better Way to Fly”, mai anunţă compania.
Krassimir Tanev, director comercial Blue Air, spune că înţelege impactul pe care acest nou val de pandemie îl are asupra clienţilor şi asupra planurilor lor pe termen scurt, aşa că a pregătit o listă de iniţiative noi pentru a raspunde cat mai bine nevoilor lor.
”Am renunţat la taxa de modificare pentru toate rezervările noi efectuate prin aplicaţia mobilă Blue Air până la sfârşitul anului şi, totodată, oferim o rambursare complet automată de 120% în portofelul Blue Air pentru anulările determinate de valul Omicron din perioada 27-30 decembrie, pentru călătorii până la sfârşitul lunii martie. În plus, am consolidat cât de mult am putut resursele centrului nostru de suport clienţi şi ale chat-ului web pentru a putea gestiona eficient numărul mare de apeluri aşteptat în primele 3-4 săptămâni ale anului”, spune el.
Blue Air este cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri transportaţi, cu un model de business Ultra - Low – Cost (ULC) şi cu o echipă formată din peste 1.000 de specialişti în aviaţie. Blue Air a transportat peste 32 de milioane de pasageri şi a zburat peste 340 milioane de kilometri.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.