Birkenstock Holding şi-a asigurat suficiente angajamente din partea investitorilor pentru a stabili preţul ofertei publice iniţiale (IPO) din SUA la vârful intervalului indicat şi pentru a obţine o evaluare de 10 miliarde de dolari, potrivit unor persoane familiare cu chestiunea, citate de Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Compania germană de încălţăminte premium va lua o decizie finală cu privire la preţul IPO la vârful intervalului său de 44 de dolari până la 49 de dolari pe acţiune marţi, înainte de debutul acţiunilor sale la New York de miercuri, au spus sursele.

Birkenstock ar ajunge să strângă 1,58 miliarde de dolari, la un preţ al acţiunilor situat la nivelul maxim al intervalului vizat.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Sursele au avertizat că deliberările sunt fluide şi au cerut anonimatul, deoarece chestiunea este confidenţială.

Birkenstock a refuzat să comenteze.

Birkenstock este a patra companie majoră care a lansat o IPO în SUA în ultimele patru săptămâni, după cele ale producătorului de cipuri Arm Holdings, aplicaţiei de livrare de produse alimentare Instacart şi platformei de automatizare a marketingului Klaviyo.

Aceste companii şi-au stabilit preţul IPO la vârf sau peste intervalul indicat şi şi-au văzut acţiunile crescând la debut, doar pentru a pierde majoritatea câştigurilor în zilele următoare.

În timp ce acţiunile Arm şi Klaviyo încă se tranzacţionează peste preţul IPO, acţiunile Instacart valorează acum mai puţin decât valoarea din IPO.

Acest lucru explică de ce Birkenstock nu este înclinată să-şi majoreze intervalul de preţuri pentru IPO, în ciuda cererii iniţiale puternice a investitorilor.

Compania vizează deja o evaluare mai mareă decât unele mărci mai mari de pantofi. Evaluare ar fi de aproximativ 27 de ori profitul pe 12 luni înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare, la vârful intervalului de preţ al acţiunilor, în timp ce când Nike se tranzacţionează la 21 de ori.

Familia Birkenstock a condus afacerea timp de şase generaţii de la înfiinţarea companiei. Brandul a căutat să se poziţioneze ca un articol la modă purtat de modele şi vedete.

Barbie, interpretată de Margot Robbie, a purtat o pereche roz de Birkenstock în scena finală a filmului lansat în această vară.

L Catterton, grupul de capital privat susţinut de miliardarul francez Bernard Arnault şi de imperiul bunurilor de lux Louis Vuitton Moet Hennessy, a achiziţionat un pachet majoritar de acţiuni la Birkenstock în 2021.

După IPO, L Catterton va deţine un pachet de 82,8% din Birkenstock şi va controla majoritatea puterii de vot combinate a acţiunilor sale în circulaţie.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.