AT&T şi-a retras publicitatea de pe YouTube, pentru a doua oară în doi ani, după ce o revistă a relatat că platforma de conţinut video a grupului Alphabet a afişat reclamele alături de imagini care prezentau exploatarea unor copii, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Până când Google va putea să ne protejeze brandul de conţinutul ofensator de orice fel, retragem toată publicitatea de pe YouTube”, a declarat joi un purtător de cuvânt al AT&T.

Măsura a fost luată la numai o lună de când operatorul american de telecomunicaţii anunţase că va relua cumpărarea de spaţiu publicitar pe YouTube, după un boicot de doi ani. Boicotul respectiv a avut loc din cauza îngrijorării că reclamele ar fi putut fi afişate alături de videouri cu conţinut care îndemnau la ură sau alte materiale perturbatoare.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Articolul publicat de revista Wired, potrivit căruia reclamele sunt afişate alături de imagini sau comentarii ofensatoare, a determinat şi grupul producător de alimente şi băuturi Nestle să oprească afişarea reclamelor pe YouTube, la începutul acestei săptămâni.

YouTube a anunţat că a eliminat părţi din conţinut, pentru că nu respectau politicile platformei care nu permit punerea în pericol a copiilor, nuditatea şi comportamentul nepotrivit.

Un purtător de cuvânt al YouTube nu a răspuns imediat solicitărilor de comentarii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.