Operatorul american de comunicaţii mobile AT&T discută cu Discovery combinarea activelor lor în domeniul conţinutului, potrivit unor persoane apropiate situaţiei, citate de Bloomberg.
Acordul propus ar putea crea un gigant al divertismentului care ar avea capacitatea de a concura mai bine Netflix şi Walt Disney.
AT&T şi Discovery au refuzat să comenteze.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
AT&T deţine deja branduri populare în afacerile de divertisment, cum ar fi HBO, HBO Max, CNN şi multe altele, prin intermediul diviziei sale WarnerMedia.
HBO şi HBO Max au 63,9 milioane de abonaţi, comparativ cu cei 100 de milioane ai Disney+ (deţinută de Walt Disney) şi cei 207,6 milioane de abonaţi ai Netflix.
Discovery, care are în portofoliul său posturile TV Animal Planet, HGTV şi Discovery Channel, este disponibil pentru 88,3 milioane de gospodării din Statele Unite.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.