Ferrari şi Amazon Web Services (AWS) au încheiat un acord prin care divizia de cloud computing a grupului Amazon devine furnizor de servicii cloud, învăţare automată şi inteligenţă artificială pentru producătorul de automobile de lux, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Acordul va permite Ferrari să îşi reorganizeze proiectarea şi testarea automobilelor, iar echipei Scuderia Ferrari Formula One să lanseze o platformă digitală destinată fanilor, a anunţat AWS într-un comunicat.

”Împreună, companiile vor accelera ritmul de inovaţie în întreaga organizaţie Ferrari”, inclusiv departamentul lor pentru maşinile de stradă, competiţiile GT, Ferrari Challenge şi echipa de Formula 1, a adăugat AWS.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Ferrari se va baza pe capabilităţile avansate ale AWS, învăţare automată, computing, stocare de date şi capacităţile bazei de date ”pentru a obţine rapid informaţii despre proiectarea şi performanţa maşinilor de stradă şi de curse”, a arătat AWS.

Ferrari a afirmat într-un comunicat separat că platforma de angajament pe care o va construi cu AWS are drept scop conectarea tot mai mare a fanilor Formulei 1 cu viaţa de zi cu zi a echipei sale de curse şi a piloţilor săi, ”prin instrumente de personalizare, conţinut exclusiv şi aplicaţii interactive”.

Detaliile financiare ale tranzacţiei nu au fost dezvăluite. Ca parte a parteneriatului, sigla AWS va apărea pe maşinile şi îmbrăcămintea şoferilor Scuderia Ferrari începând cu Marele Premiu al Franţei în acest weekend, a precizat AWS.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.