Compania MAMBricolaj, lanţ românesc de magazine de materiale şi accesorii pentru mobilă prezent pe piaţa AeRo a Bursei de valori Bucureşti, a încheiat primul trimestru din acest an cu o cifră de afaceri de 14,037 milioane de lei, în creştere cu 16,2% faţă de perioada similară a anului 2021.
”Compania MAMBricolaj, lanţ românesc de magazine de materiale şi accesorii pentru mobilă prezent pe piaţa AeRo a Bursei de valori Bucureşti, a încheiat primul trimestru din acest an cu o cifră de afaceri de 14,037 milioane de lei, în creştere cu 16,2% faţă de perioada similară a anului 2021”, anunţă compania.
Numărul de tranzacţii înregistrat în această perioadă a fost de 78.900, cu 8% peste cel raportat în T1 2021, iar valoarea medie a coşului a urcat cu un procent similar, până la 213 lei/tranzacţie.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Tranzacţiile online au crescut cu 53% comparativ cu perioada similară din 2021.
„Acest rezultat depăşeşte estimările iniţiale, de 13,73 de milioane de lei, într-un context geopolitic nefavorabil ce a angrenat scăderea puterii de cumpărare şi un comportament precaut al clienţilor. Realizările din primul trimestru confirmă planul de buget şi ne permit să menţinem obiectivele fixate şi promise investitorilor noştri pentru 2022. Datele la trimestru validează că există premisele pentru această creştere ”double-digit” a cifrei de afaceri a MAMBricolaj faţă de 2021, în contextul unei prognoze de până la 10%-12% a pieţei autohtone de bricolaj şi accesorii-mobilier”, a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAMBricolaj, preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei.
Gama actuală de produse vândute în reţeaua MAMBricolaj conţine aproximativ 11.000 de repere.
Conform analizelor, aproximativ 52% dintre clienţii MAMBricolaj sunt utilizatorii finali, în timp ce între 48% sunt consultanţi de specialitate /profesionişti /meşteri.
Structura acţionariatului MAM Bricolaj, la data de 31 martie 2022 era următoarea: Cristian Gavan - 67,417% din capitalul social; alţi acţionari - 32,583% din capitalul social (dintre aceştia, două persoane fizice au o pondere de peste 5% din totalul acţiunilor).
În urma operaţiunii de majorare din 2021, capitalul social curent al SC MAMBricolaj SA este de 846.500 lei, divizat în 8.465.000 acţiuni având o valoare nominală de 0,1 lei pe acţiune. Actiunile Mambricolaj se tranzactioneaza sub indicativul bursier MAM.
Primul magazin MAM Bricolaj din Bucureşti, cu o suprafaţa de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011. Unitatea a fost mutată în 2019, iar suprafaţa a fost mărită la 1.100 mp. Al doilea magazin MAM Bricolaj, cu o suprafaţă de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, tot în Bucureşti, pe o suprafaţă totală de 1.500 mp. Din 2014, MAM Bricolaj are şi magazin online.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.