Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB), care administrează cele două aeroporturi ale Capitalei, a organizat o nouă licitaţie pentru asigurarea curăţeniei în aeroportul Henri Coandă, a transmis compania, la solicitarea News.ro, în condiţiile în care contractul cu Romprest a expirat în 31 ianuarie. O parte dintre angajaţii companiei vor efectua servicii de curăţenie pe aeroport, iar CNAB a publicat deja un anunţ prin care angajează 91 de femei de serviciu pe o durată determinată de 30 de zile.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Romprest prestează servicii de curăţenie pe aeroportul Henri Coandă începând din 2001, perioadă în care au fost încheiate mai multe contracte. Ultimul contract cu Romprest nu a mai fost prelungit, în condiţiile în care serviciile de curăţenie din aeroport au fost, de-a lungul timpului, criticate de pasageri, potrivit CNAB.

”Având în vedere că serviciile de curăţenie şi salubritate din aeroport au fost, de-a lungul timpului, criticate de pasageri, transformându-se într-unul dintre punctele vulnerabile ale Aeroportului Henri Coandă, managementul Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti a decis ca noile contracte să fie guvernate conform unor reguli de eficienţă şi să instituie o serie de criterii stricte de verificare a activităţilor de curăţenie, pe care firma câştigătoare trebuie să le respecte”, se arată în răspunsul trimis de CNAB.

Pentru a eficientiza cheltuielile şi a respecta standardele de calitate, începând de joi, 1 februarie, până la intrarea în vigoare a noului contract, o parte dintre angajaţii Aeroporturi Bucureşti se vor implica voluntar, pentru o scurtă perioadă, în efectuarea de servicii de curăţenie, a anunţat compania.

În plus, CNAB a publicat miercuri un anunţ prin care organizează, în regim de urgenţă, 91 de femei de serviciu pentru o perioadă determinată de 30 de zile. Cerinţele de participare la selecţie sunt studii generale şi o experienţă similară în ultimii doi ani în activitatea de curăţenie.

CNAB a înregistrat anul trecut un număr record de pasageri, de 12,84 milioane, cu 16,8% mai mult decât în 2016, depăşind media europeană. Compania a înregistrat anul trecut venituri totale de 1,08 miliarde lei, cu 8,3% mai mult faţă de 2016, şi un profit brut de 389,7 milioane lei, cu 45% mai mult faţă de anul precedent.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.