Un utilizator de platforme de streaming caută, în medie, timp de 7 minute conţinutul pe care să îl urmărească, iar doar o treime verifică meniul, arată un studiu realizat de Nielsen în SUA pe primul trimestru al anului.
Dintre utilizatorii adulţi de SVOD (subscription video on demand) chestionaţi, o treime caută în meniul serviciilor de streaming pentru a găsi conţinut, iar 21% dintre ei au spus că renunţă dacă nu sunt capabili să se hotărască, citează Deadline.
Cât priveşte televiziunea, 58% dintre respondenţi au declarat că revin la posturile preferate dacă nu reuşesc să ia o decizie în privinţa programului pe care să îl urmărească.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Raportul subliniază că timpul petrecut urmărind conţinut online a crescut cu 8 minute zilnic. Şapte din zece gospodării au un serviciu SVOD, iar 72% folosesc dispozitive TV pentru a viziona conţinutul online.
În zona de streaming, un utilizator adult petrece aproximativ 7,4 minute pentru a alege ce conţinut să urmărească. Adulţii cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani petrec 9,4 minute, iar cei cu vârste cuprinse între 34 şi 54 de ani, 8,4 minute.
Utilizatorii cu vârste de peste 50 de ani abandonează căutarea în aproximativ 5 minute şi aleg ceva la întâmplare.
Per ansamblu, online şi la TV, timpul petrecut vizionând conţinut şi programe este de 11 ore şi 27 de minute pe zi, cu 21 de minute mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.