Recitalul susţinut de Andrea Bocelli în duminica Paştelui la Domul din Milano a fost urmărit de peste 30 de milioane de utilizatori YouTube în decurs de 24 de ore, potrivit Variety.
Recitalul de jumătate de oră a fost urmărit pe YouTube, în timpul desfăşurării, de puţin peste 5 milioane de persoane. Până luni seară, numărul vizualizărilor a ajuns la 32 de milioane.
„Primarul din Milano a vrut să îl roage pe Andrea să facă un fel de rugăciune pentru toate comunităţile italiene lovite de Covid. Andrea a acceptat invitaţia, apoi am început să construim proiectul şi a devenit tot mai mare. Am aflat acum că a ajuns la 30 de milioane de vizualizări în 24 de ore, ceea ce este incredibil având în vedere ce fel de artist este şi ce fel de public are, repertoriul abordat - pentru că este pură muzică clasică - şi dificultatea de a pune totul laolaltă”, a spus Francesco Pasquero, reprezentantul din Milano al Maverick Management, co-manager al lui Bocelli.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
El a adăugat că Bocelli a fost impresionat de mesajele şi comentariile primite din întreaga lume şi mai ales din partea oamenilor care nu sunt catolici.
Propunerea pentru acest recital a venit pe 20 martie, cu mai puţin de o lună înainte. Pentru filmarea lui a fost nevoie de o echipă de 15 oameni, cu tot cu cea a artistului.
Cea mai mare parte a recitalului din interiorul catedralei goale a fost transmisă în timp real, puţin după ora locală 19.00. Singurul segment înregistrat înainte de live-streaming a fost „Amazing Grace”, interpretată de treptele catedralei.
Setlistul a fost ales de Bocelli.
„Milano a fost, efectiv, un simbol pentru a reprezenta restul lumii şi din acest motiv am insistat să adăugăm imagini din alte oraşe ale lumii, pentru că a fost o mare rugăciune internaţională”, a mai spus Pasquero.
Casa de discuri Universal, cu care Andrea Bocelli are un contract, vizează lansarea recitalului în format audio pe platformele de streaming, iar „Amazing Grace” ar putea fi lansată sub formă video.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.