Muzeele din toată lumea au intrat într-o competiţie neobişnuită pentru a-şi recâştiga vizitatorii în contextul pandemiei de coronavirus, prin care au propus pe Twitter fotografii cu posterioare de statui, potrivit The Guardian.
Competiţia, care are drept cuvânt-cheie #CuratorBattle, a început în aprilie, dar tema lunii iunie i-a captivat pe oameni.

Unele muzee rivalizează în materie de inventivitate pentru a promova sculpturi insolite. Această iniţiativă amuzantă este o manieră de a lupta cu închiderea a numeroase muzee din lume din cauza pandemiei. Şi de a descoperi cum au fost reprezentate de.a lungul istoriei fesele.

Yorkshire Museum (York, Anglia) se află la originea acestei campanii #CuratorBattle.
Un purtător de cuvânt al muzeului a declarat pentru The Guardian că aceste schimburi de lucrări reprezintă "o oportunitate pentru muzee, mari şi mici, de a-şi arăta operele lor pe o temă comună pentru a crea ceea ce a devenit o expoziţie mondială şi online".
De când a început campania, temele au inclus "falsuri fantastice", obiecte misterioase" şi "tansporturi extraordinare".

Competiţia dedicată posterioarelor a primit răspuns din toată lumea: din Canada până în Lituania. În Japonia, Ota Memorial Museum of Art s-a alăturat cu lucrări în care apar posterioare de luptători de sumo, pictate de Hokusai, în timp ce Freedom Museum din Regatul Ţărilor de Jos a distribuit o reprezentare a lui Hitler al cărui posterior este o pernă de ace.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.