Opera Comică pentru Copii (OCC) a lansat aplicaţia "Opera Copiilor", care le permite abonaţilor să vizioneze online spectacole din repertoriul instituţiei şi emisiuni culturale, distractive şi educative, nelimitat, oriunde s-ar afla.
Echipa condusă de soprana Felicia Filip a găsit o soluţie pentru a oferi în continuare publicului acces la producţii de calitate şi emisiuni noi, demers necesar în situaţia în care toate instituţiile de cultură şi-au închis temporar sălile de spectacol.
Pentru un abonament de 30 lei/ lună, întreaga familie are acces la peste 2.500 de minute de conţinut original, publicat treptat, pe parcursul următoarelor 3 luni.
Aplicaţia Opera Copiilor vine ca răspuns la numeroasele cereri din partea spectatorilor care vor să susţină în continuare producţia spectacolelor de operă, operetă, musical şi balet, adaptate pentru copii.
"După două săptămâni de la mutarea activităţii instituţiei în mediul virtual, audienţa pe care au înregistrat-o producţiile difuzate în direct pe pagina oficială, facebook.com/OperaCopiilor, ne încurajează să continuăm. Spectacolul de operă “Cenuşăreasa”, în regia maestrului Cristian Mihăilescu, care a avut premiera în Sala Mare pe 7 martie, s-a bucurat de 8.000 de spectatori în timp real şi peste 500.000 de vizualizări în 72 de ore", anunţă reprezentanţii OCC.
Opera Comică pentru Copii a înregistrat 1.300.000 de minute vizualizate online. Spectacolul de balet “Scufiţa Roşie”, debutul regizoral al Andreei Soare, a fost prima premieră online a Operei Comice pentru Copii şi totodată prima producţie din România cu decor animatronic, difuzată, live, pe 21 martie.
Utilizatorii au acces la conţinutul aplicaţiei pe bază de abonament, după o perioadă de trei zile de testare gratuită.
Preţul abonamentului este 30 de lei pe lună, ceea ce înseamnă că pentru 1 leu pe zi, întreaga familie se poate bucura de producţii educative şi distractive.
”Opera Copiilor este locul unde spectacolul şi atelierele creative îşi dau întâlnire. Opera Comică pentru Copii propune publicului un instrument diversificat, complex, dar compact, la care părintele poate avea acces oricând şi oriunde. Ceea ce aduce aplicaţia noastră în plus, este calitatea bine-cunoscută cu care toate materialele sunt realizate, fie că este vorba despre producţiile de operă, operetă, musical sau balet, fie că vorbim despre gama diversificată de emisiuni. Un alt motiv pentru care lansăm Opera Copiilor este acela de a cere sprijinul publicului, căruia îi oferim ce e mai bun, în schimbul unei sume simbolice, dar care poate ţine în viaţă Opera Comică pentru Copii, aşa cum o cunoaşteţi de 5 ani încoace”, a declarat Felicia Filip, managerul Operei Comice pentru Copii.
Aplicaţia Opera Copiilor este disponibilă pe web, accesând app.operacomica.ro, şi în cel mai scurt timp va putea fi descărcată şi din GooglePlay şi AppStore, pentru a fi accesată şi de pe dispozitivele mobile. Conţinutul platformei este împărţit în două secţiuni, Spectacole şi Emisiuni, care se actualizează în permanenţă cu episoade noi. Deja sunt pregătite 2.500 de minute de conţinut original, care va fi lansat treptat, în fiecare săptămână, pe durata următoarelor 3 luni.
Aplicaţia Opera Copiilor este realizată în parteneriat cu Grupul Stadeum din Londra, de o echipă multinaţională din România, SUA şi Canada.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.