Prima fotografie subacvatică din lume îl surprinde pe biologul Emil Racoviţă în costum de scafandru iar Grigore Antipa a studiat Dunărea şi Marea Neagră toată viaţa sa, moştenirea sa însemnând peste 2.000.000 de exponate ale Muzeului "Antipa". Prin urmare, echipa de povestitori #AfostOdata îi invită pe vizitatori să se bucure de o experienţă imersivă subacvatică ce îi are în centru pe cei doi exploratori la muzeul din centrul Bucureştiului.
Vizitatorii vor pătrunde într-un spaţiu care le va activa toate simţurile, ajutându-i să călătorească într-un cadru virtual subacvatic. Copiii îşi vor putea alege şi personaliza un desen 2D, apoi îl vor scana şi, cu ajutorul tehnologiei, desenul lor va prinde viaţă pe un perete al laboratorului. Graniţa dintre lumea fizică şi cea digitală va transforma vizita la muzeu într-o experienţă captivantă, modernă şi educativă.
„Propunem un joc fără limită de vârstă, la fel de atractiv atât pentru copii, cât şi pentru părinţii sau bunicii lor. E pasul firesc pe care îl facem după ce colecţia Români de poveste a cucerit românii din toate colţurile lumii. Aşa cum i-am obişnuit pe iubitorii de poveşti, aducem tehnologia în viaţa de zi cu zi, căutând mereu metode cât mai interactive de a ne apropia de inimile lor. Ne propunem un proiect participativ în care lumea digitală va evolua sub ochii noştri, în funcţie de imaginile desenate de vizitatori", spune Măriuca Mihăilescu, coordonator proiect.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Expoziţia se adresează familiilor cu copii pasionaţi de ştiinţele naturii şi îmbină mai multe tehnologii multimedia cu poveste, experimente, jocuri senzoriale şi se supune orarului de funcţionare şi organizare al muzeului.
Conţinutul este accesibilizat pentru persoanele cu deficienţă de auz şi este tradus inclusiv în limba engleză.
Proiectul este finanţat de Fundaţia Bosch România, partenerul de încredere care a susţinut acest proiect încă de la început, ghidat prin deviza Din grijă pentru viitor, şi este realizat în parteneriat cu Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, iar proiecţia este realizată de Aural Eye Studio, după un concept A fost Odată.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.