Netflix a concediat un angajat pentru că a dezvăluit "informaţii comerciale sensibile" despre spectacolul special al umoristului Dave Chappelle în afara companiei, potrivit unei informaţii a Bloomberg, ceea ce încalcă politica platformei de streaming.
Datele includ sume referitoare la stand-ul-ul special "The Closer" al lui Dave Chappelle, care a stârnit controverse atât în interior, cât şi în afara Netflix, în legătură cu materialul considerat transfobic al actorului.
"Am concediat un angajat pentru că a împărtăşit informaţii confidenţiale şi sensibile din punct de vedere comercial în afara companiei", a declarat un purtător de cuvânt al Netflix pentru Variety. "Înţelegem că acest angajat ar putea fi motivat de dezamăgire şi rănit de Netflix, dar menţinerea unei culturi a încrederii şi a transparenţei este esenţială pentru compania noastră".
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Conform raportului Bloomberg, Netflix a plătit 24,1 milioane de dolari pentru "The Closer" şi 23,6 milioane de dolari pentru spectacolul “Sticks & Stones” al lui Chappelle din 2019. O sumă mult mai mare decât a plătit pentru specialul „Inside” al lui Bo Burnham (3,9 milioane de dolari) şi chiar mai mult decât pentru "Squid Game" (21,4 milioane de dolari), care este până în prezent cel mai vizionat titlu original al companiei de la lansare.
Netflix a estimat o "valoare de impact" pentru "Sticks & Stones" de 19,4 milioane de dolari, conform documentelor citate de Bloomberg.
În spectacolul său "The Closer", umoristul afirmă că "genul este un fapt", şi critică lucrurile pe care el le consideră prea sensibile în cadrul comunităţii trans. Monologul a fost condamnat de mai multe asociaţii care apără drepturile LGBTQ.În glumele sale despre comunitatea LGBTQ, Chappelle a folosit termeni precum "the alphabet people", "gross" şi "confusing", printre altele, fiind interpretat greşit de progresişti furioşi, potrivit vox.com.
Angajaţi ai Netflix au anunţat că vor protesta săptămâna viitoare.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...