Emisiunea-concurs "Vocea României" a fost lider absolut de audienţă vineri, în intervalul 20:28 - 22:59, în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD.
Emisiunea a înregistrat 8.4 puncte de rating şi 25.8% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 4.6 puncte de rating şi 14.1% share.
Peste 1.3 milioane de telespectatori din întreaga ţară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audienţă, de la 20:59, peste 1,6 milioane de români se uitau la "Vocea României".
Antrenorii au ales cu cine vor merge mai departe - doar 14 concurenţi au rămas în fiecare echipă: „Am avut atâtea emoţii, cred că a fost momentul în care m-am simţit cel mai prost în concursul ăsta. Am avut un nod în gât şi o piatră în stomac”, a spus Irina Rimes despre momentul deciziei. Săptămâna viitoare intrăm într-o nouă etapă a competiţiei: confruntările.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
„Motto-ul vostru este: Vocea contează, nu? - asta mi-am dorit şi eu. Am trecut prin prejudecăţile oamenilor care consideră că ar trebui să arătăm într-un anumit fel la televizor, cred că ar trebui să se schimbe mentalitalitatea şi să acceptăm că schimbarea, dacă dorim, vine din noi, nu din cei care vor să ne vadă într-un anumit fel”, a spus Ştefania Vorovenici.
"Vocea României" poate fi vizionată, în avans, pe VOYO.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.