Trofeul de Argint în categoria „Social & Influencer” şi trofeul de Bronz în categoria „PR” au fost obţinute de agenţia de creaţie DDB România, membră a The Group, la cea de-a 70-a ediţie a Festivalului Internaţional de Creativitate Cannes Lions 2023 care a avut loc între 19 şi 23 iunie.
Compania a obţinut alte patru nominalizări la patru categorii importante la această ediţie a evenimentului care s-a desfăşurat în perioada 19 - 23 iunie, în oraşul de pe riviera franceză.
Printre campaniile câştigătoare, anul acesta, la Cannes Lions s-a numărat şi campania #DeNetestat (#UnExaminable), o iniţiativă de eliminare legislativă a testelor de virginitate, lansată la nivel naţional în iunie 2022, care a reuşit să elimine, oficial în Romania, aceste certificate de virginitate, realizate la cererea persoanelor fizice, în urma unui ordin comun al Ministerului Sănătăţii şi Ministerului Justiţiei, publicat în mai 2023. #DeNestestat este o campanie semnată de agenţia DDB România, realizată pro bono în parteneriat cu Reţeaua pentru Prevenirea şi Combaterea Violenţei Împotriva Femeilor (VIF).
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Totodată, campania #DeNetestat a primit alte patru nominalizări (shortlists) la patru categorii importante din cadrul festivalului: „Social & Influencer”, „PR”, „Health & Wellness” şi „Film”.
"Câştigarea celor două trofee, în cadrul celui mai mare festival dedicat creativităţii, reprezintă o premieră pentru DDB România şi o certificare a faptului că realizăm campanii cu ecou global, care au în centrul lor teme delicate şi că reuşim să generăm schimbare în societatea în care trăim", declară Roxana Memetea, Managing Partner al DDB România.
Cele două trofee obţinute la Cannes se adaugă portofoliului cu distincţii al DDB România, care a câştigat per total, în ultimul an, opt premii internaţionale, în cadrul mai multor festivaluri de specialitate (Eurobest, Cresta Awards, London International Awards, Effie Awards, D&AD Festival, The One Show), ca urmare a realizării campaniei sociale #DeNetestat.
"Interzicerea acestor teste, precum şi rezultatele obţinute la Cannes Lions, reprezintă lucruri de care ne mândrim şi care au apărut în urma efortului nostru colectiv şi a implicării noastre emoţionale în această campanie", menţionează Roxana Niţă, Executive Creative Director al DDB România.
La ediţia din acest an a Cannes Lions, DDB Worldwide, reţeaua internaţională la care DDB România este afiliată din 2012, a fost decernată, în premieră, “Reţeaua Anului 2023”. În acordarea acestui premiu au contribuit şi trofeele, dar şi nominalizările obţinute de DDB România pentru campania #DeNetestat.
Cea de-a 70 ediţie aniversară a festivalului internaţional dedicat creativităţii - Cannes Lions 2023 - a fost una dintre cele mai mari ediţii organizate până acum.
În cadrul festivalului s-au înregistrat aproape 27.000 de înscrieri de campanii creative din peste 100 de ţări. Doar 3% dintre înscrieri au fost declarate câştigătoare în cadrul cunoscutului festival.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.