Moda este pariul câştigător şi în 2019 pentru retailer-ul ANSWEAR.ro, ce anunţă o creştere a veniturilor de 50% în primul semestru faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Al patrulea an de existenţă al companiei marchează o ascensiune impresionantă atât a încasărilor cât şi al numărului de comenzi, aproape dublu faţă de primele 6 luni ale anului trecut.
Provincia urcă încet dar sigur în topul vânzărilor
Deşi tot Bucureşti este oraşul numărul 1 din punct de vedere al numărului de cumpărători, a crescut mult numărul de comenzi din celelalte oraşe mari ale ţării (Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa). Comanda medie pe ANSWEAR.ro este de 300 lei şi best sellers în prima jumătate a anului au fost genţile, pantofii sport şi gecile/paltoanele, urmate apoi de tricouri, jeanşi şi rochii.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Mobile-ul detronează desktopul
Shoppingul online se mută pe dispozitivele mobile: anul acesta 70% din totalul comenzilor ANSWEAR.ro au fost trimise de pe telefonul mobil sau tabletă.
“Datorită investiţiei susţinute în platforma online dar şi în aplicaţia mobilă pentru a oferi clienţilor o experienţă de shopping completă, am reuşit să ajungem la o medie de 550.000 de vizitatori unici şi 1,4 milioane de vizite lunar în prima parte a anului. Acest lucru se datorează şi colecţiilor speciale pe care le lansăm în fiecare lună, dar şi portofoliului bogat prezent pe site. Lucrăm în permanenţă pentru a oferi o selecţie de branduri noi pe care până acum românii le puteau cumpăra doar din afara ţării şi ne bucurăm să fim un reper de stil şi un curator de tendinţe pentru piaţă autohtonă”, a declarat Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR.ro.
Fast fashion vs Superbrands
Se observă o migrare a preferinţelor românilor în materie de modă spre branduri de renume ce ocupă din ce în ce mai mult loc în garderobă şi în coşul de cumpărături. Mărcile vedetă ale primei jumătăţi de an au fost Adidas Originals, Tommy Jeans, Tommy Hilfiger şi Levi’s.
Despre ANSWEAR.ro:
ANSWEAR este magazinul online originar din Polonia. Cu o istorie de 8 ani în piată de eCommerce europeană, grupul este prezent în alte 6 tări: Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia, Bulgaria şi România. În România, ANSWEAR.ro oferă peste 300 de branduri de haine, incăltăminte şi accesorii de la nume sonore precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY şi New Balance.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.