Europarlamentarul PNL Rareş Bogdan a declarat, miercuri, despre faptul că PNL ar fi fost implicat în susţinerea campaniei lui Georgescu, că este o prostie cruntă, pentru că PNL şi-a susţinut cât şi-a susţinut candidatul şi putea să o facă mai mult. El a mai spus că nu se uitau la Georgescu ca la un potenţial jucător de tur 2 şi toată campania PNL, prin FameUp, a fost dusă în proporţie de peste 90% pe mesaj anti-extremist, astfel că toţi micro-influencerii s-au dus pe bref-uri anti-extremism. Rareş Bogdan a mai afirmat că PNL încă n-a terminat de plătit comenziile făcute pentru campania candidatului său, Nicolae Ciucă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”În luna februarie, m-a chemat Roberta Metsola şi m-a întrebat: Rareş, ce se întâmplă la voi cu creşterea Tik Tok. Aveţi 7,4 milioane de utilizatori, sunteţi cu cel mai mare procent de utilizatori din Europa. Mi s-a părut complet nedrept ce s-a întâmplat la sfârşit de an şi nimeni nu a ieşit să explice că PNL ar fi fost implicat în susţinerea campaniei domnului Georgescu. O prostie cruntă, PNL şi-a susţinut cât şi-a susţinut candidatul, putea să o facă mai mult, propriul candidat, nu cred că avea cum, sau nu poate fi acuzat că s-a implicat”, a declarat europarlamentarul PNL la Antena 3.

”Că s-a trollat o campanie pe care PNL a comandat-o unei companii absolut prestigioase şi la care nu au îndoieli că şi-a făcut treaba cât se poate de serios, atât Kensington cât şi FameUp...Eu am încredere în cele două companii în continuare, ştiu că sunt profesionisti şi oameni foarte, foarte dedicaţi, asta e altceva”, a mai spus Rareş Bogdan despre campania PNL la prezidenţiale.

El a arătat că pentru PNL, Călin Georgescu nu reprezenta un pericol.

”Nu ne uitam la Georgescu ca la un potenţial jucător de tur 2, ne uitam doar la domnul Simion şi la doamna Lasconi, sigur şi la domnul Ciolacu Gândiţi-vă că toată campania PNL, prin FameUp, a fost dusă în proporţie de cred că peste 90% pe mesaj anti-extremist. Deci toţi micro-influencerii s-au dus pe bref-uri anti-extremism”, a subliniat Rareş Bogdan.

”E culmea ca PNL să fie acuzat de aşa ceva, ce să plătească PNL? PNL încă n-a terminat de plătit comenziile făcute pentru campania candidatului la prezidenţiale. Şi eu sper că măcar acum, la noua campanie PNL, să se întrebuinţeze mai serios şi mai dedicat, pentru că altfel vom avea acelaşi rezultat, oricine ar fi candidat şi dacă l-aducem pe bunul Dumnezeu din cer”, a mai comentat eurodeputatul liberal. 

Snoop a arătat, miercuri, că mai mulţi lideri din PNL spun că ”a fost ideea lui Rareş Bogdan” campania plătită de liberali şi despre care documentele CSAT au indicat-o ca fiind făcută în favoarea lui Călin Georgescu. 

Potrivit sursei, el a recunoscut ceea ce mai multe surse liberale au declarat: că încă din primăvară a introdus firma FameUp la PNL, platforma prin care au fost transmise scripturile pentru micro influencerii din campania de pe TikTok. Liberalul a admis că s-a întâlnit cu FameUp, însă spune că nu a urmărit campania de la prezidenţiale, TikTok nefiind în atribuţiile sale.

”Trebuie întrebaţi Motreanu, Ciucu, care a fost director de campanie pe online, şi Kensington, firma care au avut mână liberă pe subiectul ăsta”, a spus Rareş Bogdan.

Campania „Echilibru şi Verticalitate”, realizată prin firma Kensington, l-a promovat pe candidatul Călin Georgescu pe TikTok şi a adunat 2,4 milioane de vizualizări. Reprezentanţii firmei Kensington au declarat pentru Snoop că aceasta a fost deturnată şi că hashtag-ul original era „Echilibru şi Seriozitate”, menit să-l promoveze pe candidatul liberal Nicolae Ciucă.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.