La începutul anului 2025, comportamentul financiar al românilor care folosesc platforma 123Credit.ro evidenţiază tendinţe clare. Accesarea şi aplicarea pentru cele mai bune oferte de credite ipotecare au fost transformate datorită tehnologiei, care a simplificat şi democratizat accesul la servicii financiare. Această schimbare redefineşte interacţiunea tradiţională cu băncile şi produsele de creditare.
Potrivit datelor furnizate de platforma de credite, chiar şi în noaptea de Revelion românii au continuat să caute şi să aplice online pentru credite ipotecare. Astfel, în data de 31 decembrie 2024 ultima aplicaţie de credit ipotecar înregistrată in sistemul 123Credit.ro a fost la ora 21:42, iar în data de 1 ianuarie, la ora 01:55 a fost înregistrat primul client care a aplicat la un credit ipotecar în 2025.
Cererile pentru credite ipotecare şi refinanţări de credite ipotecare au înregistrat o creştere importantă la început de an, în prima săptămână, pe platforma de credite fiind înregistrate 411 aplicaţii noi, dintre care aproape 10% chiar în prima zi din an.
Această evoluţie evidenţiază orientarea financiară a românilor, concentrată pe îmbunătăţirea condiţiilor de locuire şi reducerea costurilor aferente creditelor deja existente. Indiferent de perioada anului, accesul la soluţii de finanţare prin 123Credit.ro este acum simplu, rapid şi complet digital. Clienţii pot aplica online fără a pierde timp cu drumuri inutile sau a depinde de programul clasic al băncilor.
Refinanţarea creditelor ipotecare – un pas spre stabilitate financiară
Românii sunt din ce în ce mai conştienţi de nevoia de administrare activă a creditelor, in special cele ipotecare, rambursarea anticipata, dar mai ales refinanţarea fiind demersuri din ce în ce mai întâlnite în rândul clienţilor. Într-un context economic caracterizat de fluctuaţii ale dobânzilor variabile, refinanţarea şi migrarea creditelor către împrumuturi cu dobânzi fixe oferă posibilitatea de a reduce ratele lunare şi/ sau perioada de rambursare, de a ajusta condiţiile de creditare în funcţie de nevoile actuale şi de a crea predictibilitate pe termen mediu şi lung la plata ratelor. Prin platforma 123Credit.ro, utilizatorii pot compara rapid ofertele disponibile, beneficiind de soluţii personalizate şi transparente.
Creşterea interesului pentru credite ipotecare
Cererea pentru credite ipotecare noi a continuat să crească constant pe platforma 123Credit.ro pe parcursul anului 2024, iar această tendinţă s-a menţinut şi în ianuarie 2025. Această evoluţie subliniază interesul susţinut al românilor pentru achiziţia de locuinţe, fie ca spaţiu personal, fie ca investiţie pe termen lung. 123Credit.ro susţine acest demers prin furnizarea de informaţii clare şi transparente, acces la produse financiare competitive şi suport gratuit din partea reţelei naţionale de specialişti în creditare.
De ce românii aleg 123Credit în 2025?
Cu o interfaţă intuitivă şi acces tot timpul actualizat la cele mai bune oferte bancare, 123Credit.ro este un partener de încredere pentru cei care doresc să-şi gestioneze eficient finanţele personale. Platforma oferă instrumente care simplifică procesul de identificare, comparare şi accesare a ofertelor de creditare şi, prin canalele digitale dezvoltate, simplifică şi îmbunătăţeşte experienţa utilizatorilor, fie că este vorba de refinanţare credit ipotecar, fie de obţinerea unui nou credit.
Anul 2025 se conturează ca fiind un an al deciziilor financiare înţelepte pentru români. Păstrarea trendului de creştere a cererilor pentru credite ipotecare şi refinanţări reflectă o preocupare tot mai mare pentru stabilitate financiară şi optimizarea costurilor, iar 123Credit.ro rămâne un aliat de încredere în tot acest proces, oferind soluţii adaptate nevoilor fiecărui utilizator.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.