O nouă categorie de conţinut - cursuri video online - ar putea fi adăugată, în curând, în aplicaţia şi aşa aglomerată a celor de la Spotify.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Spotify a început să experimenteze cu vânzarea cursurilor online, care constituie deja a patra categorie de conţinut a serviciului suedez, după muzică, podcast-uri şi ebook-uri.

Pentru început, Spotify oferă acces la patru categorii de cursuri - muzică, creativitate, business şi trai sănătos, iar furnizorii sunt BBC Maestro, Skillshare, Thinkific şi PlayVirtuoso,

Evenimente

12 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Meta Estate

Spotify le-a promis furnizorilor că le va oferi acces la audienţe mai mari şi că poate targeta direct utilizatorii interesanţi de domeniile respective.

Câteva lecţii dintr-un curs pot fi accesate gratuit, dar cei care vor să continue să înveţe, vor trebui să plătească. Plata nu se poate face în cadrul aplicaţiile, pentru că Spotify nu vrea să plătească comision către Google sau Apple.

În schimb, compania opreşte un comision de la furnizorii cursurilor, dar nu spune cât este acesta.

Experimentul este derulat în prezent doar în Marea Britanie, iar compania va evalua rezultatele acestuia înainte să decidă cum va merge mai departe.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.