Mai mulţi clienţi ai ING Bank România au semnalat din nou, luni, că nu pot accesa unele servicii ale băncii, după o situaţie similară înregistrată vineri, însă reprezentanţii sucursalei româneşti a grupului olandez susţin că este vorba doar de incidente izolate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
”Sunt incidente izolate”, a declarat pentru News.ro, purtătorul de cuvânt al băncii, Iosefina Frolu.
 
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Înrebată de înseamnă incidente izolate, Frolu a afirmat că, ”din când în când, clienţii nu pot face plăţile”.
 
Vineri, clienţii băncii s-au confruntat cu incidete similare. 

"Există o durată mai mare la logarea în sistem a unor clienţi, aşa că aceştia sunt deconectaţi. Dar la o încercare ulterioară, clienţii pot să acceseze serviciile băncii", a declarat vineri un reprezerntant al ING Bank, pentru News.ro.

Problemele au fost semnalate pe parcursul zilei de vineri la ore diferite.

Situaţiile înregistrate vineri şi luni vin după ce, în 10 septembrie, un incident  generat de un test al sistemului de stingere a incendiilor a făcut indisponibile reţeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING şi serviciul Home’Bank.

Ulterior, banca anunţă că va returna comisioanele clienţilor care au retras sâmbătă bani la bancomatele altor bănci şi ar putea acoperi şi alte costuri ale clienţilor.

"Sâmbătă 10 septembrie, în timpul unui test planificat în centrul nostru de date pentru sistemul de stingere a incendiilor, procedura de eliberare a gazului Inergen a afectat în mod sever şi neaşteptat mai multe servere şi sistemul de stocare a datelor. Primele probleme au început să apară după ora 13.00", a arătat ING Bank, într-un comunicat.

După incident, ING a admis că a comunicat neadecvat pe perioada incidentului.

"Ne pare rău că am dezamăgit pentru că nu am comunicat proactiv în primele ore. Defecţiunea sistemelor de comunicare (website, sms,mail-uri) a afectat transmiterea mesajelor către clienţi. Ne cerem scuze încă o dată pentru situaţiile neplăcute pe care le-au întâmpinat clienţii noştri şi ne asumăm responsabilitatea pentru problemele cauzate", a susţinut banca.

Banca avea 866.000 de clienţi activi în România la finalul lui 2015.

ING este una dintre cele mai mari 10 bănci din România, aflându-se pe locul şapte la finalul anului 2015 după active, cu o cotă de piaţă de 6,3%.

Spre deosebire de celelalte mari bănci din sistemul bancar românesc, ING nu este înregistrată ca bancă în România, ci are statut de sucursală la Bucureşti a ING Bank Amsterdam.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.

Citește și...