Încrederea consumatorilor francezi se îmbunătăţeşte, dar cea a germanilor rămâne scăzută, potrivit unor sondaje realizate în rândul consumatorilor, citate de CNBC,

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Conform sondajului lunar realizat de institutul  GfK, încrederea consumatorilor din Germania a rămas constantă în această lună.

În schimb, cifrele agenţiei franceze de statistică Insee au arătat că gospodăriile sunt ceva mai optimiste.

Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast, ACUE
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMAG
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris

În Germania lovită de recesiune, ”dorinţa de a face cumpărături este în creştere uşoară, în timp ce aşteptările privind veniturile au cunoscut o scădere uşoară”, a spus GfK.

Încrederea germanilor a rămas neschimbată în noiembrie după trei luni de declin, dar se află la un nivel scăzut, cu puţine semne de îmbunătăţire la orizont.

Încrederea consumatorilor francezi s-a îmbunătăţit, dar a rămas ”relativ slabă”, a spus Insee, în timp ce gospodăriile au avut o perspectivă mai bună asupra situaţiei lor financiare.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.