Documentaţia pentru proiectarea şi execuţia tronsonului II al secţiunii din Autostrada Unirii A8 Târgu Neamţ-Iaşi-Ungheni a fost transmisă, spre validare, către Agenţia Naţională de Achiziţii Publice (ANAP), acesta fiind ultimul pas înainte de lansarea licitaţiei pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor, anunţă Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR). Pentru tronsonul II, Târgu Frumos-Leţcani (28,8 km), compania a stabilit o valoare estimată a contractului de 5,5 miliarde lei (fără TVA).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Tronsonul II al secţiunii din Autostrada Unirii A8 Târgu Neamţ-Iaşi-Ungheni a fost transmis, spre validare, către Agenţia Naţională de Achiziţii Publice (ANAP), acesta fiind ultimul pas înainte de lansarea licitaţiei pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor. Pentru tronsonul II, Târgu Frumos-Leţcani (28,8 km), Compania Naţională de Investiţii Rutiere a stabilit o valoare estimată a contractului de 5,5 miliarde lei (fără TVA) şi o durată de realizare de 46 de luni din care 10 luni pentru etapa de proiectare şi 36 de luni pentru execuţia lucrărilor”, informează CNIR.

Şi acest tronson al Autostrăzii Unirii A8 va reprezenta o provocare tehnică pentru constructori, pe traseu urmând să fie realizate 19 poduri (inclusiv un pod lung de 1.130 metri), două tunele, două noduri rutiere (Nod Podul Iloaiei km. 28 şi Nod Leţcani km. 59).

De asemenea, acest tronson va avea ca dotări: un spaţiu de servicii tip S 3 (stânga/dreapta), două parcări de scurtă durată şi un Centru de Întreţinere şi Coordonare (lângă Leţcani).

Totodată, în documentaţie a fost prevăzută acordarea punctajului suplimentar pentru ofertantul care îşi asumă prioritizarea şi execuţia, în termen de cel mult 14 luni, a sectorului de autostradă cu o lungime de 4 kilometri care va funcţiona ca o variantă ocolitoare a localităţii ieşene Podul Iloaiei.

După validarea documentaţiei, va fi stabilit termenul pentru depunerea ofertelor, iar anunţul de licitaţie va fi publicat în Sistemul Electronic pentru Achiziţii Publice (SEAP). Finanţarea investiţiei este asigurată din fonduri europene nerambursabile, Programul Transport 2021-2027.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.