Dedeman, cel mai mare retailer de bricolaj din România, anunţă că a achiziţionat recent un teren de aproximativ 6 hectare în apropierea Vămii Giurgiu, la graniţa cu Bulgaria. Prin această investiţie, Dedeman îşi va extinde reţeaua de magazine, ajungând în ultimul judeţ din ţară în care nu era prezent. Tranzacţia a fost intermediată de compania de consultanţă imobiliară Colliers.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Dedeman, cel mai mare retailer de bricolaj din România, a achiziţionat recent un teren de aproximativ 6 hectare în apropierea Vămii Giurgiu, la graniţa cu Bulgaria, într-o tranzacţie intermediată de compania de consultanţă imobiliară Colliers”, anunţă compania de consultanţă.

Prin această investiţie strategică, Dedeman îşi va extinde reţeaua de magazine, ajungând în ultimul judeţ din ţară în care nu era prezent.

„Terenul beneficiază deja de documentaţie de urbanism aprobată pentru utilizare comercială, ceea ce permite demararea rapidă a lucrărilor pentru viitorul magazin Dedeman. Prin această achiziţie, Giurgiu devine ultimul judeţ integrat în reţeaua retailerului, completând extinderea Dedeman la nivel naţional. Tranzacţia reflectă dinamica pieţei imobiliare, în special în sectorul de retail, care a accelerat semnificativ, susţinut de consumul în creştere”,  explică Sînziana Oprea. director land agency la Colliers România.

Tranzacţiile cu terenuri destinate proiectelor de retail au reprezentat, în 2024, circa 20% din volumul total al pieţei, care s-a apropiat de pragul de 450 de milioane de euro înregistrat în anul anterior, în ciuda unui climat economic şi politic marcat de incertitudine, potrivit raportului anual publicat de Colliers. Consultanţii Colliers observă că retailerii au continuat să se concentreze pe consolidare şi extindere, încheind acorduri de lungă durată şi vizând în special zonele rămase neacoperite.

Oferta de terenuri rămâne variată, iar proprietăţile bine poziţionate şi cu documentaţii de urbanism aprobate se tranzacţionează rapid, menţinându-şi valoarea fără ajustări semnificative de preţ. 

„În acest context, dezvoltatorii de retail îşi continuă expansiunea, investind atât în parcuri comerciale de dimensiuni variate, în funcţie de potenţialul locaţiei acoperite, cât şi în magazine stand-alone operate de marii jucători din industrie. Pe lângă acestea, terenurile de mari dimensiuni, potrivite pentru proiecte mixte, în care de cele mai multe ori regăsim şi o componentă comercială, continuă să joace un rol important în dinamica pieţei”, completează reprezentantul Colliers România.

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) ) este unul dintre liderii globali în servicii de consultanţă imobiliară şi de management al investiţiilor. Are venituri anuale de peste 4,8 miliarde de dolari, o echipă de 23.000 de profesionişti şi 99 de miliarde de dolari în active gestionate.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.