La patru ani de la lansarea modelelor Sandero, Sandero Stepway, Logan şi Logan MCV, constructorul auto Dacia, controlat de grupul francez Renault, ia încă o dată prin surprindere piaţa auto cu o restilizare ce mizează în egală măsură pe design, confort şi tehnologie. Toate evoluţiile de care au beneficiat cele patru modele, atât la exterior, cât şi la interior sau în materie de motorizări, vor fi prezentate la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Paris, anunţă compania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Salonul Auto de la Paris este ocazia perfectă pentru a prezenta publicului larg evoluţiile acestor patru modele. Acestea devin de acum mai atrăgătoare, păstrând atributul care le-a atras preferinţele clienţilor de pretutindeni, şi anume cel mai bun raport preţ/prestaţii.  În plus, ediţia din această toamnă a Salonului Auto de la Paris va însemna pentru Dacia o oportunitate de a sărbători alături de clienţii mărcii un nou an record în termen de vânzări”, a precizat constructorul auto.

Dacia dezvăluie, în premieră, joi, noul design frontal al gamei Logan şi Sandero. În ceea ce priveşte evoluţiile de design, partea frontală a fost redesenată şi conferă un adevărat aer de familie fiecăruia dintre cele patru modele. Bara de protecţie, calandrul şi proiectoarele de ceata reuşesc sa reafirme robusteţea atât de apreciată de către clienţii acestor autovehicule.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Noile lumini de zi, ce vor utiliza tehnologia LED, se remarcă printr-un un aspect mai elaborat şi mai modern. Ele integrează 4 blocuri optice dreptunghiulare ce formează noua semnătură luminoasă a mărcii Dacia. Partea din spate a fost la rândul său restilizată în acelaşi spirit al modernităţii şi al atenţiei pentru detalii.

La interior, modificările vizează tot ceea ce este important pentru confortul la volan al şoferului şi pasagerilor: echipamente, tapiţerie, ergonomie, spaţii de depozitare.

Producătorul auto Dacia a înregistrat anul trecut un profit net de 447,9 milioane lei (circa 100 milioane euro), în creştere cu 20,5% faţă de anul precedent, pe fondul unui uşor avans al afacerilor, Dacia raportând vânzări mai mari de piese, în timp ce livrările de maşini au stagnat, arată raportul anual detaliat, publicat de companie.

Datele arată că Dacia a înregistat o cifră de afaceri de 19,2 miliarde lei (4,3 miliarde euro) în 2015, în creştere cu 1,8% faţă de nivelul atins în 2014, de 18,8 miliarde lei.

În primele luni din 2016, înmatriculările de autoturisme Dacia la nivelul Uniunii Europene, principala piaţă a producătorului auto, au urcat cu 4,4%, la 99.636 de unităţi, conferind mărcii româneşti o cotă de 2,6%, în scădere de la 2,7%, potrivit datelor publicate de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.