Contul Apple Support de pe X (fostă Twitter) a încetat să mai ajute utilizatorii cu răspunsuri la întrebările legate de produsele şi serviciile companiei.
Apple nu mai oferă suport tehnic direct clienţilor pe X, prin intermediul contului Apple Support. În schimb, acesta direcţionează utilizatorii către secţiunea de suport de pe site-ul companiei printr-un mesaj automatizat.
Până acum, contul în cauză răspundea utilizatorilor la diversele întrebări pe care aceştia le aveau despre produsele companiei, adresate atât prin mesaje directe, cât şi prin posturi în care era etichetat contul.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Din câte se pare, Apple a încetat să mai ofere suport tehnic şi pe YouTube, unde răspundea la întrebările lăsate de utilizatori în comentarii.
Compania nu a făcut vreun anunţ oficial în acest sens, însă o informaţie pe surse vehiculată anterior de MacRumors susţinea că Apple urmează să elimine 150 de posturi de suport pe platformele sociale.
Informaţia pare să se confirme, iar Apple pare să renunţe la una dintre cele mai rapide şi mai accesibile modalităţi de suport tehnic pe care clienţii săi o aveau la dispoziţie.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.