Autoritatea de reglementare a spaţiului cibernetic din China a ordonat magazinelor de aplicaţii pentru smartphone-uri să nu mai ofere aplicaţia Didi, după ce a descoperit că gigantul transporturilor la cerere a colectat ilegal date personale ale utilizatorilor, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Instituţia a anunţat că a cerut Didi să facă schimbările necesare pentru a respecta regulile chineze privind protecţia datelor, la patru zile după ce Didi a fost listată la bursa din New York, prin intermediul unei oferte publice iniţiale prin care a atras 4,4 miliarde de dolari.

Autoritatea nu a precizat natura încălcării regulilor de către Didi.

Evenimente

31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Compania a anunţat că a oprit înregistrările utilizatorilor noi şi că va retrage aplicaţia sa din magazinele de aplicaţii. Didi a precizat că va face schimbările necesare pentru a respecta regulile şi a proteja drepturile utilizatorilor.

China a luat măsuri în ultima perioadă împotriva giganţilor săi din domeniul tehnologiei, din cauza îngrijorărilor legate de respectarea legilor concurenţei şi  securitatea datelor.

Didi a debutat miercuri la bursa din New York prin oferta publică iniţială care i-a conferit o evaluare de 67,5 miliarde de dolari, cu mult sub valoarea vizată, de 100 de miliarde de dolari.

Directorul Redex Research, Kirk Boodry, care publică pe Smartkarma, a declarat că măsura autorităţii de reglementare pare ”agresivă”.

”Sugerează că procesul ar putea dura un timp, dar au o bază instalată mare, aşa că impactul pe termen scurt va fi nesemnificativ”, a apreciat acesta.

Aplicaţia Didi funcţionează în continuare în China, pentru persoanele care au instalat-o. Platforma oferă în medie peste 20 de milioane de curse în China, în fiecare zi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.