aLIVE Experiences, companie deschisă în Monaco de o româncă în 2020, intră pe piaţa din România şi introduce un nou model de turism de lux bazat pe experienţe autentice, personalizate. Potrivit companiei, România are potenţialul de a atrage turişti din segmentul ultra-luxury datorită patrimoniului cultural şi natural, care poate fi transformat în experienţe exclusiviste. Conform unui raport realizat de McKinsey & Company, segmentul turismului de lux creşte mai rapid decât orice alt sector al industriei turistice şi se estimează că acesta va atinge o valoare de 2,3 trilioane de dolari până în 2030.
”aLIVE Experiences introduce în România un nou model de turism de lux, axat pe experienţe autentice şi transformatoare, inaccesibile prin turismul convenţional şi personalizate până în cel mai mic detaliu. aLIVE Experiences, companie înfiinţată în Monaco, în 2020, pune accent pe crearea de momente memorabile, oriunde în lume, indiferent de locaţie. Compania dezvoltă experienţe personalizate în detaliu, adaptate fiecărui client, asigurând acces la locuri izolate sau la specialişti de renume care pot oferi un context autentic fiecărei călătorii”, anunţă compania, care precizează că turiştii români de lux îşi doresc acces la lumi inaccesibile, experienţe ultrapersonalizate şi evenimente transformatoare.
Itinerariile create de aLIVE Experiences pot include explorări astronomice alături de experţi, expediţii subacvatice ghidate de biologi marini sau evenimente private organizate în locaţii spectaculoase.
„Industria turismului de lux evoluează rapid, iar piaţa din România reflectă această transformare. Vedem din ce în ce mai mulţi călători care, după ce au explorat resorturi de top şi experienţe gastronomice excepţionale, îşi doresc mai mult—experienţe care îi conectează profund cu locurile şi culturile pe care le descoperă, într-un mod personal şi relevant pentru ei. Pentru acest nou tip de călător, luxul nu se rezumă la servicii impecabile şi cazare excepţională—acestea sunt deja un standard. Luxul autentic înseamnă acces, educaţie, moştenire culturală, autenticitate şi atemporalitate. Este despre trăiri care îţi schimbă perspectiva, momente care lasă o amprentă profundă”, explică Ioana Rucăreanu, fondatoarea aLIVE Experiences, menţionând că „aLIVE Experiences vine să răspundă acestei nevoi, oferind acces la călătorii ultrapersonalizate şi experienţe imersive, atât în România, cât şi în întreaga lume.
Potrivit raportului „The State of Tourism and Hospitality 2024”, realizat de McKinsey & Company, segmentul turismului de lux creşte mai rapid decât orice alt sector al industriei turistice.
Se estimează că acesta va atinge o valoare de 2,3 trilioane de dolari până în 2030. În prezent, 72% dintre turiştii de lux îşi doresc să descopere locaţii noi, iar 80% dintre aceştia sunt sub 60 de ani, cu o creştere accentuată a segmentului tânăr.
Consumatorii de turism de lux pun accent pe calitatea timpului petrecut şi pe activităţi care combină aventura, cultura şi exclusivitatea.
”Apetitul românilor pentru experienţe premium este în continuă expansiune. Analizele aLIVE Experiences arată că turiştii români sunt tot mai interesaţi de servicii exclusiviste, fie că este vorba de resorturi de cinci stele, călătorii tailor-made sau experienţe unice care combină cultura, natura şi luxul personalizat. Totodată, România are un potenţial considerabil de a atrage turişti internaţionali în segmentul ultra-luxury, prin patrimoniul său cultural şi natural impresionant, care poate fi integrat în experienţe exclusiviste”, precizează compania.
Itinerariile create de aLIVE Experiences oferă acces la lumi altfel inaccesibile, concepute în jurul pasiunilor şi aspiraţiilor fiecărui client. Printre experienţele create de aLIVE Experiences se numără:
• Experienţe behind-the-scenes – acces exclusiv în ateliere haute couture, laboratoare de inovaţie, fabrici de hypercar-uri, studiouri de film sau producţii cinematografice în derulare;
• Evenimente tematice în locaţii spectaculoase – castele medievale transformate pentru o singură noapte, reşedinţe private, insule retrase sau muzee închise exclusiv pentru un eveniment privat;
• Întâlniri cu comunităţi indigene – imersiuni culturale în ritualuri sacre în Bhutan, explorarea triburilor din Amazon sau Mongolia, alături de culturi indigene;
• Concerte private în locaţii excepţionale – recitaluri private susţinute de artişti de renume mondial în palate istorice, sau spectacole intime în mijlocul sălbăticiei, la apus;
• Expediţii cu exploratori renumiţi – experienţe conduse de pionieri care au doborât recorduri mondiale, explorând gheţarii Arcticii sau Antarcticii, junglele Amazonului sau deşerturile Africii;
• Aventuri cinematografice inspirate din filme iconice – o călătorie James Bond-style, combinând zboruri cu elicopterul, trasee spectaculoase în supercar-uri şi croaziere private pe superyacht-uri, culminând cu un black-tie gala într-un decor spectaculos;
• Acces exclusiv la proiecte de conservare – monitorizarea faunei în sălbăticie alături de experţi, participarea la iniţiative de protejare a ecosistemelor fragile şi implicare activă în proiecte de rewilding;
• Călătorii educaţionale pentru familii – experienţe interactive pentru copii, oferind acces în culisele unor iniţiative ştiinţifice, culturale şi de conservare, alături de experţi de talie mondială.
„aLIVE Experiences nu este o agenţie de turism de lux, ci un creator de experienţe ultra-personalizate, care transcend călătoriile tradiţionale. Călătorim extensiv, descoperim fiecare locaţie personal, ne întâlnim direct cu partenerii noştri şi construim experienţele pe care le propunem dincolo de orice reţea standard. Suntem prezenţi în fiecare detaliu, asigurându-ne că fiecare experienţă este regizată cu precizie absolută şi imposibil de replicat. Cu birouri în Monaco şi Bucureşti, operăm la nivel global, având o reţea extinsă de parteneri care ne permit să oferim acces la lumi inaccesibile, evenimente transformatoare şi călătorii gândite ca adevărate producţii cinematografice, fiecare cu un unghi personalizat”, mai spune Ioana Rucăreanu.
aLIVE Experiences este un curator de experienţe ultrapersonalizate, oferind acces exclusiv la lumi inaccesibile şi evenimente imposibil de replicat. Cu birouri în Monaco şi Bucureşti, compania operează la nivel global, colaborând cu lideri din industrii diverse – de la aviaţie privată şi yachting, la explorare ştiinţifică, haute couture şi conservare.
Compania oferă experienţe precum de la cine private cu chefi de 3 stele Michelin şi acces behind-the-scenes la maeştri artizani, până la expediţii în teritorii necartografiate şi itinerarii multi-modale integrate cu jeturi private, superyacht-uri şi elicoptere.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.